رئال کوتاه آمد؛ سرخیو راموس در آستانه تمدید

رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد دو ساله به سرخیو راموس به توافق اولیه دست یافت.

این روزها بحث تمدید قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید سوژه داغ رسانه های اسپانیایی است. گفته می شود رئال به دلیل مشکلات اقتصادی و نیز سن بالای راموس، قصد تمدید یک ساله و بدون تغییر در میزان دستمزد را دارد ولی کاپیتان، خواهان قرارداد دو ساله است.

شایعاتی در مورد پیشنهاد پی اس جی به راموس هم شنیده می شود. ۴۴ روز دیگر نقل و انتقالات زمستانی شروع خواهد شد و راموس می تواند با تیم های مدنظرش وارد مذاکره شود.

در حالی که شایعات خبر از خداحافظی قریب الوقوع راموس با رئال می دادند اما کادنا سر امروز گزارش داد که بین رئال و راموس توافق اولیه حاصل شده است و تا چند هفته دیگر خبر رسمی تمدید قرارداد او اعلام خواهد شد. این خبر در مارکا و آاس نیز بازتاب داشته است.

مذاکرات مستقیما بین راموس و فلورنتینو پرز(رئیس رئال) پیش می رود و ” رنه”،برادر و ایجنت راموس در این مذاکرات دخالتی ندارد. قانونی در رئال وجود دارد که با بازیکنان بالای ۳۰ سال، یک ساله تمدید می شود اما به نظر می رسد که پرز کوتاه آمده و برای راموس استثنا قائل شده است.

قرارداد کاپیتان دو ساله تمدید می شود و تنها جزئیات مالی اندکی باقیمانده تا همه چیز نهایی شود. رئال قصد دارد قبل از ژانویه ۲۰۲۱ خبر تمدید راموس را رسما اعلام کند.

  دعوت روسیه از طالبان برای شرکت در یک کنفرانس بین‌المللی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان