• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خداحافظ رونالدو؛ تصمیم نهایی یووه در مورد CR7

خداحافظ رونالدو؛ تصمیم نهایی یووه در مورد CR7

حذف یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اتفاق بسیار تلخی بود که بدبین ترین هوادار باشگاه هم تصورش را نداشت. وقتی تیمی کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، طبیعی است که رویاپردازی کرده و به فکر حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان باشد اما این در مورد یوونتوس در سه سال گذشته صدق نکرده است.

کریستیانو با قراردادی ۱۱۲ میلیون یورویی در سال ۲۰۱۸ رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد ولی بانوی پیر حتی نتوانسته در این مدت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. در اولین سال با شکست از آژاکس در یک چهارم نهایی حذف شد. سال گذشته از لیون در یک هشتم نهایی شکست خورد و امسال هم نوبت پورتو بود تا یووه را در یک هشتم نهایی از رقابت ها بیرون کند.

در شرایط بسیار بد اقتصادی کنونی یوونتوس، کریستیانو رونالدو و دستمزد ۵۴ میلیون یوروی ناخاصل او معضلی بسیار بزرگ است. طبق ادعای اسپورت مدیاست که به نقل از یکی از مدیران بلندپایه باشگاه یوونتوس ذکر شده، رونالدو تابستان در فهرست فروش باشگاه قرار داده خواهد شد.
این منبع به مدیاست گفته است:« بودجه باشگاه در وضعیت قرمز است و ما در حال تجزیه و تحلیل شرایط هستیم تا با کمترین تغییر در کیفیت فنی تیم، از این شرایط خارج شویم.»

مدیاست ادعا کرده است که در نهایت یوونتوس بهترین راهکار را فروش رونالدو می داند. فوق ستاره پرتغالی ۶۰ میلیون یورو قیمت گذاری شده و به این ترتیب هم تقریبا نیمی از مبلغ پرداختی به رئال جبران خواهد شد و هم از پرداخت دستمزد نجومی رونالدو خلاص می شوند.
از پی اس جی به عنوان مقصد احتمالی بعدی رونالدو نام برده می شود.

  قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان