• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • حسن روحانی: برای رعایت پروتکل‌ها به مجلس نرفتم / با مصوبه اخیر مجلس مخالفیم

حسن روحانی: برای رعایت پروتکل‌ها به مجلس نرفتم / با مصوبه اخیر مجلس مخالفیم

حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت با اشاره به عدم حضورش در مجلس جهت تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰، اظهار کرد: عدم حضور من در مجلس شورای اسلامی ارتباطی به مصوبه دیروز مجلس ندارد، در حالی که دولت با این مصوبه موافقت ندارد و آن را برای روند فعالیت‌های دیپلماتیک مضر می‌داند اما نرفتن من به مجلس صرفا برای پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

روحانی با بیان اینکه بودجه امسال شرایط خاصی دارد، گفت: سال ۱۴۰۰ از جهاتی سال ممتاز و حائز اهمیت است. سال آینده سال پایانی قرن چهاردهم است و از طرف دیگر این بودجه در زمانی به مجلس تقدیم می شود که ما احساس می‌کنیم شرایط سال آینده با دهه ای که گذشت از آغاز سال ۹۰ تا امروز کمی متفاوت خواهد بود.

وی افزود: دشمنان ما همه توان خود را برای فشار به مردم و تسلیم شدن آنها بکار گرفتند و تحریم را به یک جنگ تمام عیار اقتصادی کردند اما در عین حال ما فکر می‌کنیم با شکست فشار حداکثری، شرایط در سال آینده متفاوت خواهد بود نه تنها بخاطر اینکه ترامپ با سیاست‌های غلطش شکست خورد بلکه هر دولتی روی کار می‌آمد، بخاطر شکست این فشار مجبور بود در مقابل ملت ایران سر فرود بیاورد.

  کفالت سیاسی چیست؟ و چه تاثیری بر روی زندانیان داخل ایران دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان