به ششصدتایی شدن در بارسا افتخار می کنم

در ابتدای فصل ۰۹-۲۰۰۸ و با ورود پپ گواردیولا به رختکن بارسلونا، هافبکی جوان و لاغراندام به نام سرخیو بوسکتس در ترکیب این تیم قرار گرفت. سبک بازی او در ابتدا چندان مورد پسند هواداران نبود و آنها علاقمند به حضور یحیی توره در ترکیب بودند، اما در ادامه سرخیو بوسکتس به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسا بدل شد. او شنبه شب در دیدار مقابل گرانادا بازی شماره ۶۰۰ خود را برای بارسلونا انجام می دهد که یک آمار فوق العاده محسوب می شود.

بوسکتس که فصل جاری دچار افت شده بود در یکی دو هفته اخیر بار دیگر به روزهای اوجش نزدیک شده است. او در آستانه بازی با سوسیداد در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا به بارسا تی وی گفت:« خوشبختانه تیم حالا منسجم تر از ابتدای فصل است و اعتماد به نفس مان بیش از پیش بالا رفته است. حالا در خط حمله شانس های گلزنی بیشتری خلق می کنیم و در گلزنی هم موفق تر عمل کرده ایم. وقتی توپ های تان گل می شود، کارها نیز راحت تر می شوند و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.»

بوسکتس در مورد رکورد ۶۰۰ بازی برای بارسا گفت:« اولین بازی رسمی ام برای بارسا همیشه در خاطرم است. اولین گلی که در لیگ قهرمانان به بازل زدم، کسب سه گانه در فصل نخست حضورم در بارسا و سپس تکمیل شش گانه باعث شد تا شروعم در بارسا بسیار هیجان انگیز و به یادماندنی شود. خاطراتم را در ذهن سپرده ام و تک تک روزهای حضورم در بارسا را زندگی کرده ام. خوشحالم و افتخار می کنم که ۶۰۰ بازی برای بارسا انجام داده ام. امیدوارم این آمار بیشتر و بیشتر هم بشود.»

  زمان واریز یارانه اردیبهشت ماه مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان