ال کلاسیکو برای جذب ستاره هلندی لیورپول

رئال مادرید هم به جمع تیم های خواهان جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی لیورپول اضافه شده است.

جورجینیوی واینالدوم هافبک هلندی لیورپول تابستان امسال جزو گزینه های جدی بارسلونا بود. رونالد کومان سرمربی هلندی آبی اناری ها اصرار به جذب او داشت اما در نهایت یورگن کلوپ توانست این بازیکن را راضی کند که تا پایان قراردادش بماند. ضمن اینکه قرمزها برای واینالدوم ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواستند.

قرارداد واینالدوم در پایان فصل تمام خواهد شد و او هنوز تمایلی برای تمدید از خود نشان نداده است. تصور می شد لیورپول پس از جذب تیاگو آلکانتارا به واینالدوم اجازه جدایی بدهد ولی کلوپ معتقد بود ماندن این بازیکن یک امر حیاتی است. او تلاش دارد تا واینالدوم را برای تمدید متقاعد کند اما این هافبک ۲۸ ساله که همچنان بارسا را خواهان خود می بیند، پاسخی نداده است.

طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، بارسا حالا دو رقیب جدی برای واینالدوم دارد. رئال مادرید و اینترمیلان هر دو خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده اند. واینالدوم فصل بعد بازیکن آزاد است و اکنون باید تصمیم بگیرد که کدام یک از این سه باشگاه برای آینده او شرایط مناسب تری دارند. بدون شک اگر رونالد کومان فصل بعد هم در بارسا بماند، شانس باشگاه کاتالان برای جذب واینالدوم بیشتر خواهد بود.

 

  Canadian standout Erica Evans gives loaded U-Md. lacrosse team extra firepower

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان